top of page

Salata de fasole ochi negru

Salata de fasole ochi negru este usor de preparat si foarte gustoasa si sanatoasa! Dupa cum spuneam si la reteta de fasole ochi negru cu spanac, fasolea ochi negru este o sursa de vitamine, minerale si fier!



Fasolea ochi negru se gateste usor si nu necesita hidratare. Eu insa o las la hidratat cel putin o ora, deoarece aceasta va fierbe mai repede si nu se va decoji. Sunt multe avantaje pentru care ar trebui sa consumam mai des fasolea ochi negru, iar mai multe despre acestea puteti citi in reteta de fasole ochi negru cu spanac!



Aceasta salata este rapida si usor de preparat! Bineinteles ca daca nu aveti fasole ochi negru, puteti opta pentru alt tip de fasole pe care il aveti la indemana. Chiar si fasolea alba merge perfect in combinatie cu aceste ingrediente. Pentru perioada postului este recomandat asa consumam fasole datorita complexului de fier, vitamine si minerale pe care aceasta le contine!

Exista destul de multe combinatii pentru a prepara aceasta salata...in schimb aceasta reteta se potriveste cel mai bine gustului meu.


Mod de preparare:

  1. Adaugam fasolea intr-un castron si acoperim cu apa! Lasam la hidratat cel putin o ora!

  2. Fierbem fasolea in apa, pentru aproximativ 25 de minute! Puteti folosi si o oala sub presiune, iar timpul se va reduce la jumatate!

  3. Scurgem fasolea, clatim cu apa si o lasam sa se raceasca complet!

  4. Amestecam toate ingredientele si dam la frigider aproximativ o ora, pentru a se imbina mai bine aromele.

  5. Putem servi ca atare sau ca si garnitura, alaturi de peste, legume la gratar, carne...

  6. Daca nu aveti muguri de capere, puteti adauga castraveti murati sau masline! Zeama de lamaie poate fi inlocuita cu otet (as prefera otetul de mere sau otet balsamic alb). Daca va place salata de leguminoase puteti incerca si salata cu naut!


Pofta buna!



bottom of page